czwartek, 7 maja 2015

The Undercity - Privateer Press na planszy?

Natknąłem się dzisiaj przy całkowitej okazji na propozycję gry planszowej w stylu "przygodowym" bazującej na świecie Warmahine & Hordes czyli stajni Privateer Press.

Jeżeli ktoś jeszcze nie wie co to jest to polecam zapoznanie się z W&H. Swego czasu sam byłem żywo zainteresowany graniem w tego skirmisha ale odechciało mi się zapoznawanie wszystkich skilli jednostek na kartach i do tego dość niszową sceną w Polsce.

Jednakże te wady które mnie odepchnęły do W&H nie uwzględniam w grze planszowej dlatego pozycja "The Undercity" ląduje na mojej liście życzeń.

Jeżeli ktoś chce przyglądnąć się więcej materiałom z gry polecam stronę producenta: The Undercity - privateerpress

Price:  $94.99* - *Product information and prices subject to change

Jest tam też ciekawy filmik prezentujący komponenty z prototypu.

ciekawe że wszyscy duzi producenci kierują się w stronę planszówek....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz